Teisinių paslaugų teikėjo pasirinkimo kriterijai

Profesionalių paslaugų teikimo alternatyvų palyginimas yra sudėtingas tuo, kad vertinimo kriterijai nėra visi žinomi ar išsamūs. Kaip minėjome, profesionalių paslaugų teikėjo pasirinkimas, rezultatas ir vėlesnės pasekmės yra labiau abejotini, nei pasirenkant bendrųjų paslaugų teikėją, nes šiuo atveju tos pačios paslaugos suteikimas iš naujo dažniausiai nėra įmanomas ar pageidaujamas (Hill ir Neeley, 1988). Daug svarbesnį vaidmenį atlieka reputacija ir rekomendacijos.

Scott ir Walt (1995) atliktame buhalterinės firmos pasirinkimo kriterijų tyrime nustatė, kad svarbiausi korporacinių klientų pasirinkimo kriterijai yra šie: pagrindinių darbuotojų prisitaikymas, gebėjimas pasiūlyti asmeninę paslaugą, reputacija, greitis ir efektyvumas suteikiant paslaugas. Mokslininkai pastebėjo, kad vartotojas, rinkdamasis buhalterinę įmonę ar asmeninį buhalterį, ieško informacijos iš patikimų šaltinių, todėl čia svarbų vaidmenį atlieka reputacija (Scott ir Walt, 1995).

Day ir Barksdale (1992) specifiškai ištyrė, kaip verslas ir organizacijos pasirenka profesionalias paslaugas. Jie sudarė išsamų pasirinkimo kriterijų sąrašą, remdamiesi architektūros ir inžinerijos paslaugų pirkėjų indėliu, ir pasirodė, kad sprendimo pasirinkimui esminiai yra keturi aspektai:

1) suvokiama teikėjo patirtis, vertinimas ir kompetencija;

2) teikėjo supratimas apie kliento poreikius ir interesus;

3) teikėjo ryšių ir komunikacijos įgūdžiai;

4) tikimybė, kad teikėjas atitiks sutartinius ir administracinius reikalavimus.

Teisinių paslaugų teikėjo pasirinkimo kriterijai

You May Also Like